Det ljuva livet på landet här innebär inte bara frid och fröjd utan tillhör gör också att bli uppäten, tydligen.  Antingen är det insekter som tycker väldigt gott om mig, typ loppor, myggor och av andra sorter eller så är jag allergisk mot något. Eller så är det en blandning av insekter och allergi. Kliar gör hela min kropp i vilket fall och igår kunde jag knappt sova på grund av det. Känns som att jag har en massa små vänner kring mig i sängen när jag ska sova trots att jag har myggnät. Vilket suger, för det tar bort njutningen med att gå och lägga sig efter en lång dag. Mina ben ser ut såhär just nu: 
och jag vill inte ens visa mina händer för att de är så fulla i bett och där med extremt fula. Känner inte igen min kropp och tycker att det är jobbigt såklart, men jag tror att det kommer gå över, eller iallafall bli bättre med tiden. När min kropp vant sig mer vid att vara här, och kanske efter ett eller annat sjukhusbesök. För tror att jag snart kanske borde uppsöka läkare för att få någon slags medicin och förklaring till vad det kan vara. 
Well, detta blev inte det roligaste inlägget kanske men kände att jag ville dela med mig lite av baksidan med livet här som jag ju annars trivs så himla bra med! 
 
Kram från mig aka Pricke-korven!

Kommentera

Publiceras ej